Tervetuloa seuraamaan elämäämme Norjan Lapissa:)

Tervetuloa seuraamaan lapsiperheemme paluumuuttoa Suomeen.
Vietimme 3 vuotta Pohjois-Norjassa ja nyt yritämme päästä takaisin tähän etelän hektiseen elämäntyyliin:)
Kasvukipuja, sisustusta ja ihan normaalia lapsiperhearkea.

torstai 12. tammikuuta 2012

Uutta me&i sesonkia pukkaa

Elämme taas jännittäviä aikoja.. postista tulee päivänä minä hyvänsä me&i:n uusi kevätmallisto.

Joo tiedän. Minun ei pitänyt olla mukana näissä hommissa nyt keväällä vaan nauttia (kirjaimellisesti) täysin rinnoin uudesta vauvasta ja kiireettömästä arjesta. Mutta minkäs teet kun omaat innostavan coachin ja rakastat me&i vaatteita:) Eli mukana ollaan. Tosin vain vasemmalla kädellä eli en edes suunnittele, että pääsisin pitämään kutsuja ainakaan nyt heti alkukaudesta.

Olisi ollut ikävä jättää asiakkaat tyhjän päälle nyt kun he ovat jo päässeet tutustumaan me&i:n vaatteisiin ja laatuun. Kyllä minä viime kaudella joka kutsuilla taisin mainita, että olen jäämässä äitiyslomalle ja tarvitsen seuraajan. Pari asiakastani innostuivatkin, mutta sitten loppupeleissä eivät kuitenkaan sitoutuneet hommaan.
Eli ei auta kuin jatkaa:)

1,5 vuotta sitten kun aloittelin tätä työtä lähdin ihan tyhjästä. Kukaan ei tuntenut minua, kukaan täällä ei tiennyt mikä on me&i... olen tarponut suossa ja nyt syksyllä viimein alkoi tuntumaan siltä, että työni kantaa hedelmää. Innokkaista emäntiä oli ja olin kutsuilla lähes joka viikko. Joukossa oli oikein hyviäkin kutsuja.
Olisikin ollut vähän sääli antaa minun hankkimani asiakkaat "ilmaiseksi" jollekin muulle:)

Odotan innolla tammikuun 25. päivää jolloin julkaisemme uuden kevätmalliston:) Vähän esimakua tulevasta, olkaa hyvät!

Pilviä.. niitä me&i fanit rakastavat:)

Me myyjätkään emme tiedä mitä tuleman pitää...
sormet syyhyävät! Lupaan vilauttaa teille
heti parhaita paloja kun saan vaatteet käsiini.

2 kommenttia:

  1. Tiedätkö, onko Suomessa vastaavaa myyntikonseptia tällä merkillä?
    Kauheasti ei näy kauppojen ilmoitustauluilla nykyään vastaavanlaisten myyntikutsujen ilmoituksia.

    VastaaPoista
  2. On on:) Katso www.meandi.fi
    Sitä kautta löydät alueesi myyjän joka tulee varmasti mielellään pitämään kutsut:)
    Ja ihan sama mallisto ym. kuin meillä täällä Norjassa. Ja tunnen pari me&i myyjää Suomesta eli jos joku pääkaupunkiseudulla tai Länsi-Uusimaalla haluaa pitää kutsut tai tilata vaatteita niin voin antaa yht.tiedot:) t.kalamuija

    VastaaPoista