Tervetuloa seuraamaan elämäämme Norjan Lapissa:)

Tervetuloa seuraamaan lapsiperheemme paluumuuttoa Suomeen.
Vietimme 3 vuotta Pohjois-Norjassa ja nyt yritämme päästä takaisin tähän etelän hektiseen elämäntyyliin:)
Kasvukipuja, sisustusta ja ihan normaalia lapsiperhearkea.

keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Retkipäivä

Tänään ajelin ihan itsekseni Pykeijaan. Eli siihen pieneen kalastajakylään josta olen aikaisemminkin täällä kirjoitellut. Sinne on noin 100 km matkaa. Vaikka täällä on olen jo pitkään valittanut tätä huonoa asuntotilannetta, huonoja ilmoja ja kaikkea mahdollista niin yksi asia on mistä en valita. Se on nämä maisemat:) Niihin ei kyllästy ja kerta toisensa jälkeen sitä ajattelee, että olen aika etuoikeutettu kun saan asua täällä kauniiden maisemien keskellä:)
Kuvia ei juuri noista maisemista tullut, koska olin ratissa, mutta muutamia kuvia otin perillä.






Pykeija on kylä jossa lähes kaikki osaavat suomea. Jossa tuoksuu kala ja meri:)

3 kommenttia:

  1. Pykeijan matkaa olen suunnitellut vuosikausia. Aina on tullut jokin este. Hyvä että sinä käyt, niin pääsee sen kaikein suomalaisimman kalastajakylän tunnelmiin.
    Me olemme sitten se toiseksi suomalaisin :)

    VastaaPoista
  2. Tuo seutu on edelleen sillä "pitäisi päästä käymään" -listalla. Mutta pohjoisessa(kin) on tosiaan upeat maisemat.

    VastaaPoista